Möblerat om!

image85image86image84Ja då var jag uppe inatt sov inte mycket utan tänkte ta sovmorgon och vad händer då, jo 8.30 ringer det på dörren kul. Det var mattläggaren som utan att höra av sig kom och skulle sätta fast där det hade släppt. Och när inte jag får sova blir jag rastlös och då började jag som vanligt flytta om alla möbler. Jan såg purken ut så jag frågade är du sur och varför , va tror du muttrade han. Det som jag inte fattar är att han alltid blir nöjd själv efteråt så varför muttra haha. Akvariet bytte plats och papegojan Icko han får var bredvid mig vid soffan. Han gillade det för nu ser han tvn också, Jörgen bor kvar där han alltid bott han. Skalman och Gismo har bytt ställe dom med ombyte förnöjer. Slängt ut ett skåp har jag också gjort kul värre har jag haft. Ha ha nu kom han och sa att jag måste erkänna att det blev bättre det har jag redan skrivit att du kommer att säga sa jag till honom . Det här är Icko när han hänger i gardinen och kollar ut, han har plockat sig igen som han gör ett par gånger per år.. Han är så fin annars det är en svarthuvadvitbröstadpapegoja. Han är så rolig man får gå nära men inte sträcka fram handen. Nyfiken är han när han är ute så är han överallt och kollar runt. Idag var han på övervåningen och störtdykte rätt ner i ett hörn.Köpte honom för några år sedan . Även Jörgen nymfparakiten köpte jag av samma person Jag skulle vilja ha en till papegoja som vore riktigt tam och som kunde prata. Icko säger godag och Icko och busvisslar.Men skulle jag skaffa fler blir jag nog utan Jan, han börjar tröttna på alla djur.Gismo är leopardgeckon som är på bild.image83

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har din naturruta inne du ser jag, min är ute!

Ragnvi

2008-02-06 @ 10:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0