klockan 08.00

Jag ringde till Gudrun min vetrinär och sa att jag missade p sprutan och att det rann något genomskinligt ur henne. Oj då vi måste ta prov innan vi ger sprutan sa hon för om löpningen är på väg så kan vi inte ge henne den. Då får hon livmoderinflamation som ett brev på posten. Men det kunde vara det hon hade nu också tror jag att hon sa så imorgon kl 08.00 ska vi dit. Jag blir tokig om hon börjar löpa fast stej har pspruta han med för att inte känna av löpningar så hemskt och så hjälper det mot hans epanfall. Vi trodde inte att den hjölpte mot att känna av löpning men det gör den för en gång var han utan oherre gud det var nog det värsta jag varit med om. Blir det så nu fast så hemskt kan det inte bli då flyttar jag till husvagen med nån av dom ett par veckor. Hugaligen trodde han skulle nöta ut golvet och han den lilla hunden försökt så gott han kunde och hon hykande ner sig så han skulle nå, Och vad tror ni hände när han äntligen hittade rätt ställe då säckade han ihop av utmattning. Stackars liten han får nog aldrig till det om han inte hittar nån i hans storlek.

Kommentarer
Postat av: boren50

Men stackar Stej! Förstår om du har fullt upp nu!
Ditte började löpa i höstas på sin 2års-dag hon, var en ny erfarenhet det med!
Hörs på mejlen sen!

Ragnvi

2008-02-19 @ 15:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0