Hjärta eller kan jag ha muskler jag med

God morgon ja jag vet klockan är elva snart men för nattugglor är det morgon. Jag har av och till sen i höstas haft ont åt hjärtat, kommer och går idag är det ett väldigt tryck där. Kan var nån muskel om jag nu har sådana eller om det är nå åt hjärtat. Min kära Jan säger att jag måste kolla det men det måste ju göra jätte ont om det är hjärtat tycker jag så jag väntar jag. Det finns säkert nån som behöver plats hos läkaren bättre än jag. Och jag vill inte stå där och höra det är inget för då skämms jag. Sen är ju jag hjärtlös ibland så det är nog inte det. Om jag rökte skulle jag vara mer orolig men det slutade jag med för si så där 26år sedan. Det är jag stolt över. Venus aptit har ökat och hon kom in i tv rummet igår som hom inte gjort på en vecka, ska iväg imorgon igen och få en hormonspruta igen. Pratade med Thailand igår igen här på nätet dom har det så härligt, 35grader minst varmt då skrev jag att vi minsann hade 10grader varmt vi med så det så. Ha en bra dag om nån läser mitt svammel

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå genast och kolla hjärtat!!! Envisa du! ;) Kram Lotta

2008-02-25 @ 12:55:54
URL: http://Liz83.blogg.se
Postat av: boren50

Skönt med hunden, men du ska sluta upp med att skämmas för krämpor du har!!
Ont i bröstet SKA man kolla upp, vare sig man skämms eller inte, men det kan ju vara en muskel, går du inte med stavar nuförtiden? Magmun kan också spöka och likaså gallan. Tack för mejlen o kommentarer! Imorgon smäller det!!!!!!!!!

Ragnvi

2008-02-25 @ 16:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0