Grattis till jobbet!

Oh så roligt David har fått jobb här hemma och slipper åka och vara borta veckovis. Det måste var skönt för er båda nu när ni snart blir tre nej fyra blir ni.Och vad snabbt det gick allt det trodde jag inte. Ja idag har det inte hänt nåt särskilt utan bara att jag totalt tog fel på dag när jag skulle till sjukhuset, jag tittade igår kväll ja det var idag klockan 11.00 men oj va fel det blev imorgon var det fast det var rätt tid fel dag haha. Surriga jag har varit ifarten. Jag kan ju ställa till det jag. Inatt hade jag ännu en natt som inte var rolig har så ont efter att jag ramlade för över en vecka sedan bak i ryggen och fram i bröstbenet är nog nåt revben. Ont krut förgås inte så lätt. Bara att bita ihop och hoppas det ger sig snart. Gabbe är i stockholm på Nalen och kollar på Him. Så det är barnfritt ivårt hus jihaa.Hoppas man inte blåser bort inatt bara det blåser ju så väldigt. Allt annat väder går bra men när det stormar så känns det inte bra. Ja imorgon kl 11.00 ska jag iväg hoppas jag minns det imorgon nu då. Här är Stej och hans vän Icko. Haha tack Ragnvi Helt rätt fyra blir dom ni ser va snurrig jag är haha. image106

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snurriga Eva! Dom blir väl fyra va?!
Kan tala om för dig att en gång för flera år sedan så föll även jag (då också!)och slog mig rejält. En tid därefter så började eländet på nätterna i bröstryggen och lite sitter i än. Vet inte hur många dynor o sängar jag har bytt till efter den vurpan! Den gången slog jag i huvudet också, himlars vad dålig jag blev på natten - hjärnskakning (undrar om den har gått över än?!)
Men som du säger: Ont krut.....

Ragnvi

2008-02-13 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0