Fullmåne

Ligger som vanligt här vi datan har inte klivit upp än, sov dåligt inatt tack vara fullmånen. Det är konstigt hur den kan inverka på så mycket. För ca 5år sedan opererades jag för brusten blindtarm och när jag skjutsades in på op. så sa personalen jaha första blindtarmen vid fullmånen. De förklarade att alltid vid fullmåne kom det flera blindtarmsfall. Det föds tydligen fler barn då också. Och min hund får alltid fler epanfall då, ebb och flod styrs ju av månen så kanske inte är så konstigt ändå. Venus mår bra tycker jag men vi får lägga ut skydd överallt för det rinner hemskt om henne men det ska ju ut, aptiten är bättre hoppas det vänder och håller isig. Tack till er som håller tummarnaHär är mobror Gabriel (Gabbe) och Elvis han kan nog bli en bra pappa han med i framtiden..image112

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Ja månen verkar kunna påverka mycket! jag tror också att Gabbe blir en bra pappa i framtiden. Speciellt nu när han lär sig så mycket från alla syskonbarn, haha :D

2008-02-21 @ 12:29:04
URL: http://kaisasturesson.blogg.se
Postat av: boren50

Puh, blir lite lättad varje gång du skriver om Venus!
Tack för kommentarerna!
Även jag påverkas av fullmånen, fast mer strax innan den är full, och inte varje gång heller. Men ibland är det rent förb....t! Den här gången var det lindrigare än andra gånger!
Nu bloggar vi vidare!
PS. Skickad dig ett roligt mejl nyss!

Ragnvi

2008-02-21 @ 17:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0