En till dag till ända

Ja idag är jag inte så drastisk, men känner mig inte pigg har fortfarande ont men är nog så att det är skada från fallet jag gjorde för 3veckor sen. Har inte mycket att berätta heller, känns lite jobbigt just nu har väl känningar av att våren kommer snart vårdeppet. Det roliga som händer den här våren blir om ca 8veckor. Då får vi veta om Elvis får en syster eller bror. Ska bli kul och nu när David jobbar hemma så blir ju allt mycket bättre. Det hade blivit jobbigt för Kaisa att vara själv med två barn. Tänk att allt fixade sig till slut. Ja snart har vi fem barnbarn och fler blir det säkert i framtiden. Känns som om jag skulle kunna sova bort våren även om den är härlig så brukar den bli jobbig.Men men varför ta ut det nu det kommer när det kommer får ta itu med det då. godnatt





















Kommentarer
Postat av: boren50

Tack för kommentaren! Ja, jag kan bli lite så där allmändeppig jag när våren kommer, lite olustigt så där, fast man längtar efter ljus o värme med mera. Är lite konstigt det där....
Sen är det väldans lätt att deppa när man inte får sova!

Ragnvi

2008-02-28 @ 05:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0