Här i denna bil satt min son och hans två kompisar.

                                                  Foto Hans-Åke Sandberg

http://www.larm-soderhamn.se/?p=2010

Jan och jag var ute på stan och åkte vi var så glada att vår son fått sitt körkort. Jag försökte ringa honom för de skulle åka och fira på mac donalds i söderhamn. Ingen svarade men då ringde hans komips och talade om att de kört in i en lastbil som stannat på vägen. Det var oerhört halt på stället en husbil höll på köra in i dom också. Han sa att Gabbe bara satt i bilen och pratade inte. Vi körde dit men det var avspärrat och vi fick inte komma fram för de behövde arbeta ostört. De skar bort taken och lyfte ur Gabbe på bräda. Alla tre fick åka ambulans till huddik och ligga kvar för obs. Igår kväll fick de komma hem alla hade de ont i rygg och nacke, ena killen hade varit yr men de ser ut att gått bra. Man blir så tacksam och tror att de haft Änglavakt. Men i gårkväll kom reaktionen på mig jag bara slocknade helt utpumpad. Känner en sån glädje att de klarat sig alla tre.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Förstår dig så väl Eva...fy för att få ett sånt besked...och inte få komma nära...inte undra på om du slocknade sen! Stackars Gabbe, första dan o allt!

Kramar i massor till er alla!

2008-12-06 @ 15:23:47
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: TT

Uh vad otäckt! Min son tog körtkort i april och jag är orolig när han är ute och åker för det här är ju hans första vinter.

Vilken tur att det gick ganska bra, men man ska passa sej för ont i nacken, inte nonchalera.

Både jag och min sambo har blivit påkörda bakifrån med varsin whiplash till följd...

2008-12-07 @ 10:18:52
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0