Regn


Regn och åter regn men det behövs och känns riktigt bra. Känns lite mysigt att bara vara inne och måna om sig. Fast visst drar det ner stämningen på mig men behöver nog vara låg nu ett tag. Har inte gjort många knop idag, orkar inte. Får se vad morgondagen bjuder på.
Den här skylten som jag fotat skulle jag vilja ha på min toa dörr kul. Om jag kunde hitta på nån hobby som kunde sysselsätta mig, har bara en och det är att flytta om möbler och andra grejor. Läste om en i ljusnan som gjorde allt för att må bättre, motionerade åt rätt gjorde saker hon gillade. Tänk om jag kunde göra sånt med. Nä nu ska jag sluta och stänga av natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hoppas dagen idag blev bättre!?

Härlig skylt!

2008-08-05 @ 18:16:22
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0