Min söndag


Ja idag handlade allt om fågeln och katten. Jag tror han har blivit lite rädd för Icko han högg ju efter honom. Fast man vet aldrig en katt kan smyga sig på bakifrån. Katten Gandhi är otroligt söt.

Familjen Sturesson Malm kom in på ett kort besök och Elvis ocj jag fotade varandra han älskar att knäppa kort.

Ja dagen har varit bra men jag är otroligt trött för Gandhi vaknade fem och jag vaknade av att han satt med sitt ansikte mot mitt. Jag har ju cepapp snarkmaskin och det pyser lite från masken i ansiktet så det var väl därför han stog där med närkontakt,Kl sex somnade han om. Så nu ska jag nog sova natti.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Guud, vilka fina bilder du fotar! Elvis har att brås på!

Hoppas katten o pippin lär sig leva med varandra!

Själv har jag inte haft nån bra helg...är så otroligt trött o lite deppig...

2008-08-25 @ 11:24:23
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0