Knäpp humör!

Jag blev på knäpphumör idag och sprang runt med kameran. Igår var vi med Anki och Jim på sportbaren och åt, hör och häpnad jag följde med eller vi heter det väl. Vilken härlig mat dom hade dit vill jag gå fler gånger. Det var inte så många där då utan dom kom när vi gick, då blev det rätt mycket folk. Jag måste försöka ta mig ut och bryta isoleringen. Roligt att det finns ett sånt ställe vi har inte så många resturanger att välja på. Ja nu till det som jag fotade idag helt ointresanta grejor men för mig är det roligt.

Vem satt på sängkanten och tittade på oss imorse när vi vaknade, ja klockan var faktiskt tio. Han hade flygit upp till vårt sovrum och satt där och väntade på att vi skulle kliva upp. Han går in och ut som han vill nu i buren, blir bara natten han är i buren.

Han blir bara mysigare för varje dag våran Icko.

Söta stej ville vara med han också.

Den här gungstolen hittade jag på Erikshjälpen och älskar den bara. Den står på våran innerbalkong vi trappan uppe vi har ju ett lite annorlunda hus vi.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack vad du är snäll som tror det! =) Åh vad fina bilder! Kram

2008-08-10 @ 22:23:29
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Å fiiint bor du! Vad kul med pippin tycker jag! Har blivit så sällskaplig av sig menar jag.

Japp, imorgon åker vi en tur norröver, om vi kan hålla sams vill säga.....

2008-08-10 @ 23:11:04
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0