Barnvakt till Gabbes Gandi

Ja Gabbe har fest så vi är barnvakt hihi kattvakt. Gandi har aldrig sett en hund och sköt rygg på en gång och lät som en hemsk skräckfilm. Men sen han sett alla djur så blev det lugnare. Men fåglarna får vara i burarna annars blir dom nog mat.
Nu är vi mormor och morfar åt Gandi.


Ja han är mysig katten skulle vilja ha en själv. Jan sorterade post idag och fick hjälp av Icko.

Sen stal Icko mitt objektivlock när jag höll på att fota. Vi har ju ett eget zoo här på malungsgatan haha. Ja stackars katt kommer hit det första han ser är en hund sen två fåglar  och till hans glädje fanns det ett akvarium. Vi hade satt in Icko i bure så han inte skulle bli katt mat,men det var nog ingen fara för när katten satte sig på buren gick Icko till angrepp och jag tvivlar på att han sätter sig på buren igen. Ja mitt liv består av djur som jag gillar så mycket. Idag var jag och Gabbe på stan medans Jan var på volvo för att laga bilen kul att gå med Gabbe på stan hm nä.

Kommentarer
Postat av: Carina

Härlig liten visning på Malungsgatan zoo, var förest ofta till er gata på din tiden Bolinders bodde där.

Gandi vet og nu att han kan vara trygg hos mormor och morfar ;)

Undrar vad Janne och Icko snackar om ?

Dottern flyttar upp i september....tomt blir det, kommer nog int hem lika ofta som när hon bodde i Ljusdal. Hoppas hon hittar vänner där nu så kommer det nog att gå bra.

2008-08-15 @ 23:35:00
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Härliga bilder på härliga djur! Inte kan väl du ha långtråkigt nån gång?!

2008-08-16 @ 07:38:50
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Gabbe

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/17672594.htm?ca=5s

2008-08-17 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0