Räkningar!

Jan sitter med högen av räkningar, lika jobbigt varje månad man får ångest av det. I morse vaknade jag vid fyratiden av att Stej krampade så då satte jag mig med honom tills det var över. Försökte sova men nä gick inte. Låg och vred mig som en orm tillslut gick jag upp tog en kopp kaffe oh ljusnan. Efter det kröp jag ner igen och stej frös efter krampandet så han kröp under täcket med mig skönt för jag var frysen jag med. Sen somnade jag om vaknade av att Jan skulle gå runt slingan med Stej. Tack Jan för att du väckte mig när jag sov så sött.image312


Godingen min tur att jag  har
Stej kvar. Har suttit och tittat på bilder på Venus och tårarna rinner saknaden är så stor. Det är så tomt utan henne. Nä nu ska jag äta korv med bröd.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Han är för söt gamle Stej!

Ha en bra lördag på dig! Idag ska vi premiärgrilla!

2008-04-26 @ 15:36:41
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0