Plask

Jag blir så arg när jag läser över hur mycket den här 42åringen har gjort, han som är häktad för Englas försvinnande. Om det är så att de har gjort sådana saker så måste de väl ha nån form av kontakt med vården de borde inte få gå lös, hårda ord men det är barn vi pratar om och jag hoppas att man hittar henne i livet. Vore det mitt barn och han var skyldig så vete katten vad jag gjorde med honom. Ja att döda vore för lindrigt plågas skulle dom, fast de är ju sjuka förstås men ändå. Man får sån ångest när man tänker på hur familjen har det. Ja mina dagar just nu går åt att följa det här ja lite annat gör jag väl med. Varit ute med hundarna i detta trevliga plaskväder. Pissblöt blev vi alla tre kul värre. Nä det är sådana här dagar man ska kura ihop sig och tända ett ljus Ingen som sett Mozart än hon hör hemma på alftavägen och tillhör min dotter som bor där..

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Känner igen det där med följa Englas öde...Har hela tiden ett öra mot radion eller TV:n.

Läste tidigare att vovven tycks må bättre, hoppas det! Värre med katten kanske, men det kan ju vara en försenad marsmånad åt den?!

2008-04-09 @ 22:30:30
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0