oh vad jag har längtat!

Äntligen får man skriva vad jag har saknat detta. Det kan man inte tro att det skulle vara så svårt att vara utan bloggen är fan beroende. Måste bara skriva att Venus varit jättebra i två hela dagar nu undret kom kanske, men är lite rädd för ett bakslag. Men jag glädjer mig för det som är nu. Det är ju sjukt att man ska bli så knäpp bara för att man inte kan skriva några meningslösa rader här för nå annat får då inte jag ur mig när jag skriver. Jag är så avundsjuk på min dotter Kaisa som kan skriva så bra och roligt. Gabbe är för lat men han kan han med när han orkar. Nej nu måste jag läsa klart Ljusnan får skriva mer sen. ha en bra dag om ni läser det här Den här fina bilden har Kaisa tagit av Elvis hon är jätte duktig på att fota.image215

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Ja, man saknar ju inte kon förrän båset är tomt...

Stilig kille!

Håller tummarna för Venus!

2008-04-01 @ 14:24:27
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Hej igen! Varför blir inte du o dina döttrar medlemmar i bollnäsbloggen också?! Lotta o Kaisa har kanske många bekanta i den nu, många yngre har blivit medlemmar efter Bollnäs Nytt!
Kika in!

2008-04-01 @ 14:26:28
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0