Nu går jag vidare

Nu blir det till att gå vidare se framåt. Om man tänker på hur Englas mamma har det så är det här lindrigt ändå. Men det gör ju inte saknaden mindre,men det finns de som har de mycket svårt nu. Jag får tänka på deras svåra sorgearbete fattar inte hur de ska ta sig igenom det kommer alltid att finnas hos dom. Jag har mina älskade barn och barnbarn kvar och jag är lyckligt lottad som har min stora familj. Fyra barn femte barnbarnet kommer snart och deras respektive gubbar, När vi är tillsammans alla så är vi 14st. Och jag är så stolt över dem alla.image292



Tussliga har ju funnits ett tag nu men fotade dom samma dag som Venus och jag var ute sista gången.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Då blir tussilagon Venus blomma....

Klart du sörjer o saknar henne...samtidigt som du glädjs åt det du har, är inget konstigt tycker jag, pussa på Stej extra mycket!

2008-04-20 @ 17:21:21
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0