Min Venus



Oh så härligt det är när solen tittar fram som i dag. Jag blir piggare på en gång om det höll i sig nu så vi får torrt ute. Jag vill så gärna flytta husvagnen snart.. Idag har Jan vallat runt mig på affärer som han säger. Vi har varit runt lite överallt småhandlat. Till kvällsmat blev detMax mat, det var så länge sedan vi åt det. Måste bara få vara onyttig i mellanåt. Mm gott var det som sjutton. Känns jättebra att slippa laga mat också. image277

Känns jätte skönt att Venus är frisk igen, jag trodde alldrig hon skulle klara sig. Men vi får behålla henne tillsvidare nu. Men man vet ju aldrig om det dyker upp eftersom hon inte opererades. Kan bli så att hon insjuknar vid nästa löpning men det kan dröja innan hon löper eftersom hon fick hormonbehandling. Är bara så glad att vi har henne kvar just nu.

Läser aftonbladet här på nätet och fattar bara inte hur sjuk folk kan vara, och han som mördade Engla var ju dömd flera gånger fattar inte att de släpps ut gång efter gång. Jag hoppas att han aldrig blir fri igen. Blir så upprörd av att läsa men känner ändå att jag måste läsa om det. Men jag får nog försöka släppa det inget kan ju ge dessa stackars föräldrar tillbaka sin flicka ändå. Det måste bli en ändring på hur man hanterar dessa förbrytare som ger sig på kvinnor och barn.

Ja de blev en massa svammel som vanligt då men nu ska jag göra nå annat godkväll

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Såå skönt med Venus! Hoppas, hoppas!

Jag skulle vänta ett tag till innan jag skulle försöka ta med husvagnen på den vägen....men hör gärna med nån annan också!

2008-04-15 @ 21:25:31
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0