Hemska Människor det finns

image253Jag har svårt att få ihop något på bloggen nu sista tiden. Det enda jag gör är att följa aftonbladet på nätet för att se om fallet Engla, lider så med hennes familj. Om kan kunde hjälpa dessa stackars människor. Hur kan en sådan få gå lös den här 42åringen jag blir så arg. De borde ha någon sorts pejling på dom så de vet var de befinner sig koll på dom hela tiden. Arg så in i h...ete blir jag stackars lilla flicka. Jag känner en sådan avsky att det ens kan hända fan va arg jag är. Imorgon ska Ängla och Julia sova här, Anki och Jim ska på trettio årsfest. Och Kaisa är i vecka 37 va fort det går snart vet vi vad det är, och jag är säker på att Julia har rätt när hon tror att det blir en lillebror eller en lilla syster haha kul. Ja nåt av det måste det ju vara men när vi frågade vad hon trodde det var så svarade hon så. Ja dessa goa barn. Tänk Elvis ska bli storebror snart han då, konstigt det måste bli på en gång, men det går säkert bra. Nej nu blir det så ska det låta snart måste ses.image252

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Ha, ha var ju ett bra svar ni fick! Liten prinsessa är hon också!

2008-04-12 @ 06:22:29
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0