Hemsk upptäckt

image282Jag är så besviken och ledsen upptäckte i dag att Venus troligen fått tillbaka inflamationen. Det kom en stor varklump ur henne och nu rinner det igen, det var för bra för att vara sant. Hon har ju varit frisk iflera veckor nu och fast jag visste att det kunde komma tillbaka så trodde jag nog inte det. Måste ta kontakt med gudrun imorgon och höra för vi bestämde att det var sista behandlingen sist så nu är det väl bara att boka tid och låta henne somna in. Ja jag vet att det är en hund och inte ett barn men det känns faktiskt som om det är mitt barn. Fan säger jag bara. Vill inte ta bort henne. Men har inget val. oh va jobbigt det blir, men då ska jag vara vid hennes sida tills det är över hur än hemskt det känns. Ett tag trodde jag att det kom nå gammalt som legat kvar men tvivlar på det nu. Ja vi får höra hur det går sedan jag pratat med Gudrun


image283

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Men fy vad tråkigt....tänker o känner med dig...

Ragnvi

2008-04-17 @ 19:40:02
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Anonym

Usch känner väl igen känslan...det är nu två år sedan vi fick ta bort vår Ronja p.ga inkappslad livmodersinflammation :(

2008-04-17 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0