härlig dag

Ikväll vi sextiden gick stej och jag på promenad, det var så härligt ute. Sen när jag kom hem så satte jag mig här vid datan, men kollar nu även på rent hem eller vad det heter. Ja herregud han hade inte städat på 20-30år. Hur kan man leva så och grejor överallt han kunde knappt röra sig. Ja pedant är jag inte men så där skulle jag aldrig kunna ha det. Vi ska ta hem husvagnen den här veckan också nån dag städa den och sånt.  Ja nu har jag även sett barnmorskorna och levt mig in som vanligt. Ska man som kvinna känna så resten av livet tro. Imorgon ska jag lägga in lite foton tänkte jag. Känner mig så lat ikväll det kanske beror på tvtittande. image298


Den här bilden som måste vara 17 år gammal som Kaisa fotat på väggen här hemma gillar jag väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: carina

Kan du tänka dig....efter att ha varit hem till er en gång (för några år sedan) så är det kortet på Janne och barnen jag kommer ihåg mest.
De ser ut att må så gott ilag....det värmer det kortet.
Nu ser jag även att han är lik Mikael Wihe där...hälsa det du ;)

2008-04-23 @ 22:21:02
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Härligt foto av familjen!
Ja, hon har rätt Carina angående Jan o Wihe!

2008-04-23 @ 22:40:07
Postat av: Ragnvi

Godmorgon på dig!
Skulle tro att det nu går att åka på vägen dit där ni ska ha husvagnen, har glömt namnet!
Ska nog till Rengsjö ikväll, kan kolla lite då om du vill.
Ha en bra dag Eva!

2008-04-24 @ 05:31:42
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0