Godmorgon

Inte för att jag vet om min är så god men inte så dålig heller. Jag har sovit jättedåligt inatt igen. Jag förstår inte att jag ska ha så här konstig sömn, har haft det imånga år. Sover bra små perioder och sen är det helt åt skogen, fast gör ju inte så mycket eftersom jag kan sova en stund på dan om jag vill. Jag borde ut och gå mer så brukar sömnen bli bättre men men det är så svårt att förmå sig att gå ut. Men den sista veckan har jag rört på mig riktigt bra ändå. Jag brukar ju ligga vaken och fundera på hur det ska gå för barnen och sånt, men Lotta har fått ett jobb som hon trivs med och Anki med Kaisa behöver i nuläget inte fundera så mycket på det bara Gabbe kvar att fundera på. Finns alltid nåt att oroa sig för. Sen blir det barnbarnen om jag lever då haha mitt liv är till för att gå om kring och oroa mig. Ja har man inget bättre för sig så. Jag är ju så livrädd att mista någon av de mina. Knäpp man är inte blir det nå bättre för att jag oroar mig det som händer kan jag inte rå på för att jag går och oroar mig hela tiden. Alla dessa i min familj som är på bilderna måste jag oroa mig för och kolla på när jag försökt fota allla vid påskbordet nån är på väg hela tiden och går haha min brokiga familj. Med en sån mamma så är det inte roligt för mina barn haha.

Kommentarer
Postat av: Anki

Du är världens bästa mamma! Älskar dig

2008-04-04 @ 10:45:32
Postat av: Kaisa

Håller med Anki! Älskar dig! =)

2008-04-04 @ 10:58:36
URL: http://kaisasturesson.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Du är omgiven av kärlek du Eva! Och hör sen!

Jan ser bättre o bättre ut med åren tycker jag, måste ju vara lite snäll mot gubbarna också ibland!

2008-04-04 @ 17:10:23
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Lotta

Och jag håller med dom andra ..Jag älskar dig me :)

2008-04-04 @ 23:19:54
URL: http://Liz83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0