förlossningar!!

Jag har nyss tittat på barnmorskorna på ettan, oh va mysigt det är med förlossningar och nyfödda. Jag krysstade med jag levde mig in i deras förlossningar totalt. Ja vi får ju snart en nyfödd i våran familj när Kaisa och Davids lilla tittar ut inom en snar framtid. Jag har svårt att sätta mig in i hur Elvis kommer att reagera på en ny familjemedlem. Det är väl första tiden som kan vara lite jobbig men sen går det säkert bra. Tänk att få ett vårbarn det har jag aldrig lyckats med, vinter och höstbarn, drömmen är ju att få på våren. Slippa tänka på hur mycket kläder de ska ha på sig. Hoppas snart få träffa Noah också det är ett tag sen nu Långfredagen var vi dit. Men nu jobbar ju Lotta heltid också så det blir svårare att träffas.

411984-261


image199

Kommentarer
Postat av: Kaisa

ja jag undrar hur han reagerar jag också! Förhoppningsvis går det bra annars dör mitt samvete!

2008-04-17 @ 07:45:31
URL: http://kaisasturesson.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Spännande, spännande!
Men säg till Kaisa att hon ska lägga undan det dåliga samvetet! Det funkar inte att ha sådant när nya bebisen kommer, livet är ju så, finns plats för alla! Elvis får väl anpassa sig så gott han kan, han är ju så liten än, går nog inte att komma ifrån lite avundsjuka från honom. Tycker Kaisa ska njuta så mycket som möjligt istället! Hon är en toppenmamma!!
Tänk att hon ska bli tvåbarnsmor, lilljäntan din! Och som vanligt är jag inte nå avis!

2008-04-17 @ 09:35:21
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0