Älskade Venus är borta

-
En sån otroligt jobbig dag.Smärta sorg och längtan. Vi Var på promenad innan vi åkte iväg hon fick vara lös. Jan jag och Venus åkte tårarna rann hela vägen dit Venus tittade på mig och jag kännde mig hemsk. När vi kom fram skulle hon få en lugnande spruta, hon och jag satt på golvet hon fick hundgodis och var så glad tårarna rann igen. Till slut var hon så lugn och somnade nästan då lyfte vi upp henne på bordet och hon satte en kanyl. Jag och Jan satt på varsin stol bredvid henne jag la min kind mot hennes när de sprutade in sömnmedlet som skulle få henne attt dö.Det tog inte lång stund förän hon somnade in. Jag satt länge så med kinden mot hennes och grät och klappade henne. När vi gick ut därifrån blev jag nästan hysterisk bara grät högt och undrade om det var rätt men det sa ju Gudrun att det var vi hade gjort vad vi kunnat. När jag kom hem tog jag två lugnande och la mig med Stej och sov. Nu när jag vaknat igen så kommer allt tillbaka tårarna kommer. så svårt allt är. Här är sista bilderna på henne från idag.


411984-285






411984-290


Vila i frid jag älskar dig och glömmer dig aldrig tack för vår tid tillsammans från mamma

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!! Jag vet precis hur de känns att behöva låta någon som man älskar så högt gå vidare. Det känns rent ut sagt för jävligt! Ursäkta mitt uttryck men de är så de känns, iaf för mig. Men var ledsen nu... Att gråta är bra för då rensar man ögonen och ser klarare!

2008-04-18 @ 21:27:20
URL: http://boddanslilla.blogg,se
Postat av: Carina

Tårar rinner ner på min kind när jag läser vad som hänt hos er idag :(
Men jag beundrar dig att du var med henne den sista stunden. det är det som känns viktigast att d känner ens närvaro och trygghet när de ska vandra vidare.
Jag kommer att lägga in en dikt om Regnbågsbron på min blogg till Venus ära

2008-04-18 @ 23:29:41
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0