Haft en bra och mysig helg!

Så skönt inte nå stress och så kom Gabbe,Malin och lilla Bonnie. Donade lite på tomten jag i det jag orkade och Jan gjorde resten. Snart är det dags att åka till Stockholm och kolla in Bonjovi och bo på hotell. Det ca två veckor dit hoppas jag håller mig pigg för nu är jag laddad. Läste igår en blogg som en vän delade någon hon följde, vilken kille svårt sjuk i cancer och skulle varit död för ett bra tag sen. Men man bliv verkligen sporrad av hans blogg, sån humor och vilken glädje i det han skriver trots att som han skriver döende. Ja men säkert har han sina stunder han med men han hjälper nog många med sin blogg. Önskar jag kan ta till mig det och inte klaga så mycket, men det går ju upp och ner och alla är vi olika. Just nu känns väl allt rätt bra tror på att jag kan bli botad, men erkänner att lite oroligt när man ska på datortomografi och får vänta på svar. Man får leva en dag i taget och jag tror och hoppas jag hänger med några år till.
Min son är svår att ta foton på alltid larvar han sig.
Fina Malin med Bonnie

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Var det I kroppen min, som du läste? Det är Kristian Gidlunds fantastiska blogg. Kram

Svar: Nej nån Georgs blogg nånting med lien bakom ryggen
mormor och farmor Eva

2013-05-13 @ 14:40:38
URL: http://www.gunillatoll.se
Postat av: Ninni

Jag kan tänka mig att du sporrar många med din blogg. Vi som inte har cancer får en inblick i hur jobbigt det är och du gnäller inte. Du skriver om hur det är och ger oss andra en helt annan förståelse för dig och andra som kämpar mot sin cancer.
De som har cancer kan känna igen sig här hos dig och känna igen tankar och känslor och motgångar.
Du gör skillnad med din blogg, tro inget annat.
En stor kram till dig, modiga människa!

Svar: Tack men nog gnäller jag mellan varven. Men är jobbigt ibland, skulle vilja vara sån optimist som den bloggen du la ut på FB kram
mormor och farmor Eva

2013-05-13 @ 23:21:03
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0