Idag är det en sån dag som man inte vill ha!

Efter att haft feber sen torsdag och ensam för Jan jobbar helg blev den här natten för mycket. Frossa och feber och inte sovit mycket. Men varit duktig på att dricka vatten och saft ca 2 liter. Så idag är jag ledsen orolig lite puttrig med mot Jan som jag inte borde vara. Men så här är det med cancer ena dagen tror man att allt ska gå bra för att sen nästa rasa samman. Tror nog alla med den här sjukdomen känner igen sig. Men är säkert bättre imorgon, fast är lite orolig för datortomografin den 24 vad den visar men hoppas på bra svar då. I morgon provtagning och sen behandling på tisdag. Samma dag och halva dagen efter mår jag dåligt sen testen av veckan mår jag bra.Men veckan efter då kommer febern på tisdag eller onsdag och sitter i resten av veckan. Trött som bara den sover dåligt jämt nu mer men inatt var det värre än valigt. Fy vad jag klagar jämt nu mer, men jag har bra dagar med när man träffar folk och mår jättebra. Men ensam och dålig när Jan jobbar varje helg när febern kommer då är det riktigt jobbigt. Nu slut på klagovisan blir bra allt så småningom

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag tycker inte att du klagar. Du berättar hur du har det och eftersom jag inte har cancer och inte vet hur det är så kan jag inte uppleva det som att du klagar. Jag tycker du är beundransvärd som kämpar som du gör fast du mår dåligt, sover dåligt och har feber och eländigt så är du ändå positiv. Det är ju bra att du skriver om hur du verkligen mår för då får vi som inte vet hur det är reda på.
Det är din blogg så här får du skriva precis vad du vill! Sen är det upp till var och en och välja om man vill läsa eller inte.
Massor med kramar!!!

Svar: TACK CARINA ja det lättar mycket när man skriver av sig kram
mormor Eva

2013-01-13 @ 20:26:12
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Hörru! Snart får du ändra underskriften till mor/farmor Eva. :-D
Kram.

2013-01-21 @ 20:39:40
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0