Var till onkologen för behandling!

Sov hela behandlingen och vägen hem. Vaken en stund så frågade svar på datortomografin, men hon hade inte kollat. Frågade senare men hon sa det tat nog en vecka, men jag lägger in en lapp till läkaren så får hon ringa dig. Ja men det gör hon ju när svaret kommer det har hon sagt så ingen ide. Men på vägen i min slummer så fick jag för mig att svaret redan kommit. Det ska två läkare titta på det först och så har de möte med alla inblandande så säkert var hon där då. Klfyra ringde hon och talade om att två av tre syntes inte längre medans den största inte minska något. Men det var väldigt positivt så nu kör vi på minst till sista januari. Blev så jätteglad för om de två minsta minskat på fyra behandlingar så händer det säkert något med den sista. Sen om den inte försvan så blir det Uppsala och bränna bort den som jag gjorde med två förr och opererade bort hela vänster leverhalva. NU går det inte att operara den här ligger visst nära ett stort blodkärl.Men hon sa att det var väldigt positivt att det visar att de två cytoctatikan tar med antikropparna. Jag var så glad när jag fick höra det här. Vet att det ofta ligger små elaka celler kvar och kan poppa upp på andra ställen eller i levern, vanligt när det spritt sig. Men det tar vi då nu lever jag i nuet. Biverkningarna är inte av värsta slaget så jag står nog ut.Nu är mitt hår ca 1mm långt och det bryr jag mig inte om alls. Men jippi här kommer jag och ska besegra detta.
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skönt att du fick svar och ett positivt svar. Tänker mycket på dej, det kommer gå bra för dej, Eva. Du är en riktig " kämpe", jag beundrar dej!!!Många kramar / Mia. Hälsa Jan också.

2012-10-16 @ 20:01:42
Postat av: Ragnvi

Klart du ska klara det här Eva! Så skönt att läsa om det positiva som hänt!
Men blir upprörd å dina vägnar om folk inte kan förstå hur du ibland mår?! Hoppas du har ork att fräsa ifrån!
Styrkekramar!
Ragnvi

2012-10-17 @ 07:15:24
URL: http://rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0