Var till Gävle igår!

Det skulle ju vara sista gången där sen bara Bollnäs. Men på kvällen fick jag frossa och feber, och när jag får 38 grader måste jag in och ta prover och eventuellt ankibiotika. Jag ringde och fick komma till akuten där de tog prover, sen vänta fick inte ens träffa läkaren där. Proverna var bra fick åka hem sen ringde de om srp så jag skulle ringa Gävle idag. Tydligen var det en väldigt ovanlig sak som kunde hända hade 39.2 tog alvedon när jag kom hem halv ett på natten sen vaknade jag feberfri imorse. Ringde onkologen och frågade om jag kunde ta nästa behandling i Bollnäs idag. Och det fick jag men skulle ta alvedon i förebyggande idag. Sen måste jag till Gävle nästa gång igen första dagen då de kör båda sorterna cytoctatika och då ville en läkare vara med och kolla. Lite jobbigt att åka men skönt när det kan bli lika igen. Ja än mår jag bra efter två dagars behandling men vet ju att det kommer torsdag eller fredag sist gjorde det så. Och det brukar vara så. Ja bara att ta dagen som den kommer nu.





Här ligger jag i Gävle i går och får min behandling gose nallen med från helena Lindberg och mitt turhalsband på från mina goa barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0