Grattis Marrta 5år

Ja idag fyllde hon fem år lite godis fick hon. Vi var till HC och tog en Crp som Gävle gav order om när jag åkte hem. Jag vet inte om det är ett försvar man har men idag mår jag riktigt skapligt. Klart det dyker upp nån tanke imellan varven men inget gråtande. Jag inser att lång tid framåt kommer jag att valsa runt på olika behandlingar på olika ställen. Men ger jag upp nu kan jag lika gärna lägga mig ner och dö. Så därför startar den nästa kampen om att bli fri skiten. Kan inte säga annat för tror jag hör nån ny varje vecka som drabbas. Vår nya folksjukdom har kommit för att stanna. Jag tänker gråta och leva om mellan varven och sen reser jag mig igen för vad har jag för val inte nåt. Men om nån tror det är lätt så är det inte så, det känns så overkligt att jag inte fick vara frisk något imellan behandlingar och operationer. Men det blev inte som jag tänkt mig, men det finns dom som har det värre just nu. Hoppas jag slipper träffa på fler nyutbildade personal som inte förstår något och inte kan känna empati för det är skrämmande vad som finns på vissa ställen. Sen finns det som tur är många fler av de goda.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag förstår mycket väl att det inte är lätt! Jag har gnällt och tyckt synd om mig själv en del nu på slutet för det har varit jobbigt men varje gång har jag kommit av mig då jag tänkt på hur mycket värre du har det. Jag ska ta mig sjutton inte gnälla!
Du gör så rätt som reser dig igen och kämpar och du ska gråta och leva om emellanåt för hur ska du annars orka kämpa? Men samtidigt så har du ju inget annat val heller för du kan ju inte ge upp nu! Det finns ju fler behandlingar och då kan du ju inte ge upp.
Vi är så många som tänker på dig och ber för dig och följer dig i ditt kämpande och vi är med dig i våra tankar.
Kramen! ♥

2012-08-04 @ 22:40:33
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0