Buspalatset

Hela familjen var på buspalatset idag alla utom Gabbe. Jag åkte och sprang lekte hade lika kul som barnen.



Livia och Ängla



Alicia gillade bollhavet skarpt.



Ella i full fart här åkte jag med härligt var det.

 Kaisa och Elvis i hoppborgen

 

Ja det var fler som gillade bollhavet Lotta ser ju ut att trivas.
 

Elvis och Ella  hade jättekul dom med.

 

Noah och Julia här men det större barnen försvann så de var svår att fota.

 

 Den här bilden tycker jag är så fin på mor och dotter, Lotta med sin Alicia.

 

Stora vill också leka

 

Ja det var vår dag det mysigt och kännde oss som familjen annorlunda, men kul var det. Sen åt vi alla 15 vi är 16st när Gabbe är med.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! :D

Jo begagnat är bäst nästan.



Jag mår finfint! Hur är det själv?

Kram

2011-05-30 @ 14:51:27
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0