Första snön.

Vaknade och vad fick man se jo första snön för i höst, och lika förundrad varje gång haha.


flugbo i morse sett från huset.



Zeke ställer upp sig för att bli fotograferad snyggingen våran.



skönt med en brasa varje dag, nu ikväll är det 6minus grader här i kväll ja ute då inte inne. Veckorna rullar på och det känns som jag alltid bott här. När jag är in till Bollnäs vill jag hem så fort som möjligt. Vi trivs så bra.



Goa Marrta ligger alltid som en boll. Det är så bra att vi har dom för de är ett så bra sällskap när Jan jobbar. När det blåste häromkvällen skramlade det till då blev jag en aning rädd men det gick över.



Gandhi ligger uppe på skåpet ofta och sover men den här gången råkade han ha ner en flaska i sömnen och var väldigt förvånad låg länge och tittade vad han haft ner.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket! :)

27/5 vad vi vet nu. Har ju inte varit på ultraljudet än, så det kan ju ändras då.

Kram

2010-10-21 @ 13:20:14
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja det är bara att komma och hälsa på när ni vill! :)

Kram

2010-10-22 @ 13:40:55
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0