Ensam helg

Jan jobbar helg och här sitter jag, fast jag är väl inte ensam har ju hundarna och katten. Har haft Anki och Jims hund Ronja här med från igår tills nu ikväll. Jag var lite orolig menm det gick faktiskt bra. Jan jobbar ju lite specialtider han på sitt nya jobb. Han börjar 12.40 och slutar 23.00, skönt med sovmorgon varje arbetspass. Ja nu är det bara en dag kvar av helgen men han ska på kurs genom jobbet på måndag förmiddag. Inte är det väl varmt ute för att vara Maj månad men det är då sol och det räcker gått och väl.



Här har vi vår helggäst Ronja hon är nog den snällaste hund jag träffat. Hon var så duktig när hon var här men säkert lika lycklig att få lämna oss och träffa sin familj.

Zeke gav Ronja en puss innan hon gick hem.

Här har vovvarna och jag vår myshörna med rökelser och annat.


Goa Gandhi sitter med tomtarna och myser.
Nästa helg ska vi åka till Mora och träffa Alicia och Noah vi träffas ju inte så ofta men blir nog mer nu när det blir sommar.

Min sötnos är fet om öronen för han har en öroninflamation på ett öra så vi får ha i droppar och hela öronen blir fet av dropparna en vecka till ska han ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0