En helt vanlig dag fast med sol o värme

Vilket härligt väder det varit nu ett tag. Vi tog en promenad i dag och så skönt det var riktigt vårväder, Zeke myste när han kan vara ute för kylan gillade han inte. Hoppas det håller i sig ett tag och låt oss slippa mer snö nu.
   godingen med lilltungan ute.

 goa Ganhi som kanske kommit lite på sidan om nu ett tag, men nu får vi råda bot mot det.
Kaisa,Elvis,Ella och David var hit en stund i dag. Barnen hade målat ett varsit trähjärta åt oss morfar fick Elvis hjärta och jag Ellas. De var så fina och vi har hängt upp dom.
Känns lite tråkigt att bara vara när Jan är ledig i dag men kan inte komma på något att göra heller. Han vill väl ta det lugnt och ladda för jobb nio dagar framåt utan ledighet. Ja jag får väl roa mig själv önskar bara att jag hade bilen hemma så jag kunde göra något.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Så himla fina dom är dina djur!! Liksom alla dina barnbarn! Kanske får vi se ett foto på de hjärtan ni fick?!

Hade fått en kommentar från Jessica...Micke fick praktikplats i Bollnäs så nu väntar dom på lägenhet! Jag jublar! Kanske kan man börja hoppas på smått också så småningom...

Kramen!

Ragnvi

2010-03-11 @ 06:17:36
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina

Är alldeles för sällan in här och tittar på dina sötingar....så goa allihopa :)

Japp säkrast är att komma på lördagar 10-14 men kan även ha öppet andra dagar.

....hör av er så kan ni få en privat liten visning en eftermiddag ;)

2010-03-12 @ 23:37:39
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Hoppas ni fått bort snön nu! Fast erkänner att jag fnissade lite också!

Läste kommentaren från Carina...tänk om vi kunde göra sällskap en onsdag till Edsbyn?

Kramen!

Ragnvi

2010-03-13 @ 07:37:48
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0