Mina härliga puppisar och gubben min



Mina tre älsklingar kollar tv. Och jag är förvånad att det gick att ladda upp bilder på firefox har krånglat länge nu.

Ja som vanligt då gick det en bild sen stopp, jag blir galen snart på det här. Måste få Kaisa att hjälpa mig.
gå gärna in på hennes hemsida och kolla fotograf kaisa.se så duktig dotter jag har hon kan fota så bra. Härliga bilder.
Ja tillbaka till min familj, Jan fick idag klart besked att han börjar på sin tjänst 1maj jag är så glad för hans skull och min egen. Så skönt att veta när han jobbar och kan planera lite. Nu sover han sött här bredvid och i min säng sover två puppisar så dags för mig med natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0