Barnvakt

Ella och Elvis var här inatt. Mamma och pappa hade fest hemma så de sov här. Gick bra lite slagsmål men det är ju så det är i den åldern.


Här hugger Ella in på ostkrokarna.





Elvis ville först inte ha ostkrokar och inte vara med på bild men gjorde en helomvändning.



Som vanligt var det tvn som fångade hans uppmärksamhet. Han varken hör eller ser nåt när tvn är på.



Zeke gubben kollar också på tv fanns inte mycket annat att göra för sova var nog omöjligt lite för livat.



Marrta hade fullt upp med att kolla om det kom något gott på golvet som hon kunde sno. Ja det blev en fartfylld kväll som vi inte har annars men det var roligt med så barnen här.
Jag hoppas vi kan få fram husvagnen i snön i mohed så vi kan ta och åka till barnbarnen i Mora snart längtar så efter dom. Vi måste bara dit snart annars får vi åka över dagen.
Igår var Sussi och jag först på Erikshjälpen och sen till rödakorset. Det var roligt att komma ut eftersom Jan sov efter natt jobb. Sen åkte vi hem hit och Sussi snäll som hon är klippte klorna på mina vovvar innan hon gick till sina döttrar på blomkransen. Jag har ju köpt mina hundar från henne, Björnstuganskennel.
Ja i morgon måndag igen då, veckorna rusar fram. Snart sommar och det känndes idag i det härliga vädret varmt och soligt. Ja kan man annat än må bra då.


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning Eva o tack för dina goa rader hos mig!

På onsdag ska jag iväg o lämna ett nytt prov...suck!

Gladare blir man i allafall av att kika in hos dig o se underbara foton på gullungar o gullhundar!

Kramen!

Ragnvi

2010-04-12 @ 07:25:30
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Mija

Hej ! Ja jag & även min Gubbe går med Gabbe och han ställde till idag så jag fick träna mina skrattmuskler.... ;-)Vi hade seminarium om hjärta o blodomloppet. Och då lyckades han ramla av stolen. Nej vi har nog aldrig träffats, men jag har haft Rankan som bloggvän i flera år! Har varit in till dig o kikat på dina fina hundar bla, Ha en fin torsdagkväll!

2010-04-15 @ 18:49:31
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Hoppas veckan har varit bra!

Jag är nu helt sjukskriven ett tag igen...sen får vi se!

Kramen!

Ragnvi

2010-04-16 @ 08:26:00
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0