Vi ska fira midsommar i Mohed

Hemma igen ett tag men inte länge vi åker tillbaka till Mohed på lörda. På midsommarafton ska vi vara där med Lotta med familj kommer också ska bli så kul, och även Kaisa med familj de hyr stugor där. Anki ska troligen vara med sin famil i orbaden med Jims syster och hennes man o barn. Längtar redan tillbaka till husvagnen. Så skönt och slippa se allt jag borde göra men inte vill. Lotta ska ju ha barn i höst då blir det den sjunde för oss barnbarn alltså. Undrar vad det är, men det ska ju vara lite spännande med. Noah blir nog en snäll storebror. Jan snarkar bredvid mig så jag blir trött jag med. Lika bra att krypa ner och sova om jag kan när han låter.god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0