Terry i kväll

ikväll ska Ja i väg och lyssna till Terry Evans det blir andra gången för mig har ju sett han på tv med. Han är så bra.  Och Lotta , Patrik och Noah kommer ikväll för Lotta ska också med på Terry. Anki, Jim och Kaisa med och tre från Trönö. Jag ska börja imorgon och gå på bergsmeditation hos Sussisharmoni hon har gått hos Terry och utbildat sig. Tror att jag behöver det kan inte bara sitta och vänta på att mitt liv ändras av sig själv. Måste börja leva nu innan det är försent . Nästa vecka ska vi till Mora och ställa upp husvagnen på campingen den står på lottas parkering just nu och väntar på 1 oktober. Men oftast är jag hemma eller i husvagnen gör inte så mycket annars. Jo jag försöker gå en promenad varje dag nu och det tror jag är bra för kropp och själ. Behövs en uppryckning hos mig både kropp och själ.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hallå! Hur gick det?! Bra hoppas jag!

2008-09-24 @ 18:42:53
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0