Ännu en dag som gått.

Ännu en dag har då gått , en dag närmare jul. Idag var Stej och jag ute på promenad igen det var lite kyligt men skönt. Imorgon ska jag klippa håret men bara lite, och färga utväxten man känner sig som en ny människa då.  Det händer så mycket omkring oss nu mer, senast den unga tjejen som är försvunnen norrut och de har hittat bilen. Det känns som det bara ökar med mord och misshandel, det här året har det varit mycket som hänt. Man undrar alltid varför.  Det finns så mycket ondska svårt att förstå, inte underligt att man är orolig över barn och barnbarn. Jag har varit dålig på att fotograferat på sistone glömmer bort att ta med kameran. Oj nu börjar idol det vill jag se.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Ja fy så mycket elände det börjar bli! Hoppet är väl ute för den tjejen antar jag....

Jo, jag har antecknat den 22:a oktober, ska bli så kul!

2008-09-16 @ 22:31:16
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0