gäst i sängen

När jag vaknade så tänkte jag hämta en kopp kaffe och lägga mig igen och dra igång datan, men när jag kom tillbaka hade någon stulit min plats så jag fick lägga mig bredvid. Jan vågar knappt gå på toa för då passar båda hundarna på att hoppa upp isängen och lägga sig, annars har vi fått ur dom att ligga hos oss på natten eftersom båda låg imin säng och jag fick så ont av att dela med två hundar. Jag trodde aldrig att det skulle lyckas men vi gjorde det till slut.Det händer ibland att nån av dom smyger upp ifotändan och lägger sig där men det är på morgonsidan. Jan tog ett kort nyss på venus och mig där vi låg.411984-152

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Gör ett nytt försök att kommentera!
Ser mysigt ut det där!
Så har vi det VARJE natt!

2008-03-09 @ 10:25:53
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0