Nu sitter vi här utan barn hugaligen.

Känns så konstigt det är bara vi två som bor här, fel djuren också. Konstig känsla. Idag var vi till Jans syster och hämtade en kattunge som Gabbe skulle ha. Den var så go och hans namn blev Gandi. Hoppas det går bra med den i lägenheten. Ja nu har man fostrat fyra barn och får hoppas det går bra för alla ute i livet. År jag gammal nu? Men känner mig inte så känner mig oerhört barnslig om sanningen ska fram.Hoppas allt lugnar ner sig ett tag nu så jag hinner ifatt och mår bättre. Just nu minns jag knappt vad jag gjorde för fem minuter sen. Det är surr hela tiden. Men nu ska det bli lugnt. Tror jag ja. vet att alltid dyker det upp nåt som jag bara måste oroa mig för. Jag ska köpa skygglappar så jag inte ser något och ha hörselskydd på så hör jag inget heller. Bingo bingo. Tänk om jag kunde ändra på mig jag har insikterna men kan inte göra något åt det. Oj oj galna jag trött som bara den på mig själv. Stej blir knäpp av vårat flyttande och att vi byter sovrum. Igårkväll när vi flyttade upp i Gabbes gammla rum var han riktigt förvirrad mit fel som vanligt. Jag är lika förvirrad jag med hittar aldrig nåt för jag ändra och flyttar om hela tiden oh hur jag håller på. Önskar jag kunde ha en av och på knapp haha. Nä nu ska jag kolla lite på tv natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Håller tummarna för dig att du snart mår lite bättre! Verkar som om du blir sämre när sista ungen ska till att flyga ur boet...? Bidragande orsak kanske?

Själv ska jag åka o hämta en olycklig dotter nu...

Trevlig Helg på dig!

2008-07-19 @ 11:31:01
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: carina

Hua...gissa om jag våndas när sonen ska iväg något tag....men det är långt dit han är "bara" snart fyllda 16 år :/

Dottern flyttade när hon var 16 år till Ljusdal, men jag måste nog hålla hårt i honom så han blir kvar ett tag till.

Förstår att det är ångest framkallande när man inser att alla är utflygen.

2008-07-19 @ 16:15:04
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0