Ligger i min säng!

image39Ikväll ska jag sova i tid för en gångs skull. Ska bara se klart en film. Goda nyheter från Kaisa David kommer imorgonkväll. Glad för deras skull det är inte lätt att vara 79 mil bort och inte få komma hem när man ska. Vi åkte in en vända till Kaisa och Elvis på vägen hem från husvagnen. Stej fick tydligen ett epanfall ibilen och kissade ner hela förarsätet.Kul Jan märkte det inte förän vi kom hem att han var jätte blöt i baken hihi fy på dig Eva så säger man inte. Ja det blev till att göra rent och sen får vi ha på stink away sen så brukar lukten försvinna. Det är ju synd om stej som var ensam i bilen och krampa lillgubben min. Han hade hoppat fram för vi har inget galler i bilen och lagt sig där. Jaha nu är hon över halv tolv fast stänger jag av nu så blir det betydligt tidigare än vanligt iallafall. Natti  Julia och Ängla med  häftig kameraimage38

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Haha, att han inte märkte direkt att det var blött då =)

2008-01-21 @ 18:01:52
URL: http://kaisasturesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0