Män är från mars

Nu var det fredag igen då, ska nog ta en fredagsöl jag ikväll. Jag tycker att Venus mår bättre och att det inte rinner lika mycket nu men törs inte ta ut nåt iförskott. Sur är hon mot stej men det förstår jag för han går och nosar henne i ändan och vem skulle inte bli sur då. Jan behöver inte ens nosa han förän jag säger ifrån jag ser nog vad han har i blicken. Fast det kan ju vara jag som nosar ibland också men tänka sig han blir aldrig sur konstiga varelser män är. Nu ikväll kommer David hem så Elvis och Kaisa blir nog glada. Han hade 10 mil kvar nyss. Här har ni min man från marsimage114

Kommentarer
Postat av: boren50

Ja, det ser då inte ut att gå nån nöd på honom!
Skönt med hunden!
Från det ena till det andra: dotra Kaisa är en duktig bloggare hon! Hoppas hon inte har något emot att tanten läser hennes blogg nu? Måste ju få titta på dina barnbarn! Du kan väl ge mig en hint om hon misstycker?

Öla vidare nu, du o Jan!

Ragnvi

2008-02-22 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0