Drömmar

Mina nätter den sista tiden har varit jättejobbiga, drömmer massa konstiga saker och otäcka saker. Det är så jag ibland är så sur på Jan så jag knappt vill prata med honom för det han gjort i drömmen. Tar tid innan det släpper idag var det så. Jag lyssnade på Björn Gustavsson idag igen här på nätet han är ju bara så härlig vad ska det bli av den killen tro. Han kan inte vara så gammal men är fullfjädrad ändå. Sådana människor som han får en glad. Min son blir tokig på mina bloggar du glömmer punkt och komma man vet inte när en mening börjar eller slutar, ja så är det kanske men när jag skriver så far det iväg bara. När jag skriver på msn till Kaisa så kan hon inte andas om det inte är punkt nån gång, och jag blir så ivrig så jag skriver tre fyra rader utan punkt då blir hon blå haha. Vet inte varför förr gjorde jag inte så är väl senil det bjuder jag på.Imorse klockan sju var det 6!!grader varmt och nu 8 herre gud det är ju februari. Vart är vi på väg känns lite otäckt faktiskt, tänker på mina barnbarn hur kommer det att se ut för dom iframtiden. Vi förstör den och de får leva med det. Jag sov till tio idag och när jag vaknade låg jag där och blängde på Jan som jag drömt om inatt fy för honom. Jag var så jä pip pip förbannad på honom hur han hade betett sig i min dröm. Jag berättade för honom vad jag drömt så sen lade det sig imin skalle. Jag är nog rätt tokig jag men var går gränsen till normal och vem ska avgöra det. Och det underlättar så mycket att var lite tokig. Längst upp ser ni tokan.

Kommentarer
Postat av: boren50

Hej på dig! Hade skrivit om dig i min blogg men där djä...lades det ikväll, allt försvann!
Du skriver från hjärtat, lite kommatecken eller punkter hit o dit, spelar ingen roll! Man får ha lite fantasi!

Ragnvi

2008-02-24 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0