Nytt liv

Ligger som vanligt i sängen med datan på bordet bredvid. Träffade en i lördags som sa att jag var understimulerad, ska till henne på lördag. Hon håller på med healing och fick mig att fatta att det är jag nog. Sitter varje dag och undrar vad ska jag göra ska livet vara så här. Ja jag fick mig en tankeställare för allt hon sa om mig stämde. Jag måste göra något av mitt liv vad som helst bara jag tycker det är roligt. Efter första mötet med henne kännde jag mig så full av liv den dagen, och då har vi inte startat nåt än hoppas mycket att hon kan hjälpa mig. Det skulle vara roligt att varje kväll kunna se fram mot nästa dag. Min största önskan just nu är att det ska gå bra för mina barn i livet ,att de ska få jobb ha det bra och må bra i sina familjer. Att jag ska orka hjälpa dem när det behövs. Jag skulle snart kanske nästa vecka åka till Mora och ta med husvagnen och få träffa Noah Lotta och Patrik. Vi ska försöka ta hem husvagnen den här veckan. Hörde Noahs röst idag på telefonen och längtar så efter honom. Ja vi ska dit nästa vecka eller när det passar dom. Ja som vanligt är jag trött ska nog sova nu natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nästa vecka passar oss perfekt! =) Kram

2008-08-26 @ 08:49:38
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Usch o fy för när man mår dåligt! Understimulerad - är nog lite så jag också! Ska banne mig åka o hälsa på dig nån dag!?

2008-08-26 @ 20:07:53
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina

Kan nog ligga något i det...känner själv av att man kan bli lite folkskygg och melankolisk om jag inte har några projekt framför mig och är bara hemma.

Men det är sällsynt nu sedan man fick fast jobb.

Klart du ska åka till vackra Mora och gosa lite med

Noah :)

2008-08-26 @ 22:55:12
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0