Engla som är försvunnen i Dalarna

Sitter och läser varje dag om lilla Engla som försvunnit, lider så med familjen. Fy så gräsligt med denna ovisshet. Och när polisen börjar prata om att kolla kända pedofiler som bor i närheten ja då känner jag bara avsky. Även om de har sonat sitt brott så är de utsläppta och kan göra om det när som helst, De borde få välja på kastrering eller fängelse resten av livet. Det är så vidrigt så man vill spy när man tänker på att hon kan ha fallit offer för en sån. Allt är så sjukt nu mer barn blir mördade kvinnor våltagna. Fan vad våldet ökar och lägre ner i åldrarna.Så inte underligt att man oroar sig så mycket. Det känns som en dröm för Venus verkar må så bra och syns ingen infektion, Lata Eva har inte gjort nå vettigt idag skäms gör jag. Har lagat kvällsmat annars inte ett dugg legat och sovit en stund på dan. Vill få lite energi så man kommer igång. Vi ska flytta husvagnen från Mohed till en liten plats nära trönö vid Eva Erikssons fäbod som de byggt om till stuga, vi ska stå en bit därifrån blir jätte mysigt det. Men då Ragnvi måste du komma på en kopp kaffe.image248

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Var så säker att jag kommer!
Hade tänkt kvista över nångång annars också, men vädret sänker ju en hela tiden tycker jag!
Undras var hon har den stugan?

2008-04-08 @ 22:09:49
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0