Hua vad hispig jag är!

Vet att jag ska iväg imorgon, vet inte om jag klarar av att vara utan Jan och barn med familjer och hundarna och katten. Jag kommer att längta hem och oroa mig över dom hemma. Känns som om jag inte kan vara still. Sen har jag nu en vecka efter strålningen fått strålskadat som äregirigt jobbiga, ingen sa nåt om det. Sår på skinkorna om svider och värker. Fick bekräftat idag av en sköterska på onkologavd att det är vanligt. Ja hoppas det försvinner snart smörjer nu morgon o kväll. Jag kommer säkert inte att kunna sova inatt men tar väl igen det på sjukhuset. Hoppas jag får en lätt operation så jag kommer hem på 7-10dagar. Vi hörs och syns när jag kommer hem

Kommentarer
Postat av: Patrik

Tänker på dig, och du ska gå hel ur eländet! Kram

2012-05-13 @ 15:50:13
URL: http://lyckligman.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Förstår att du är nervös nu....men oroa dig inte! Klart att detta kommer att gå bra! Jag har ju genomgått flera operationer med mera och vet att det är jobbigt emellanåt men det måste gå....och du har många som väntar på att du ska komma hem igen!

Styrkekramar!

Ragnvi

2012-05-13 @ 17:12:03
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ninni

Lycka till! Tänker på dig!

Kramen.

2012-05-13 @ 19:04:31
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Maritha

Hej Eva! Tänker på dig och familjen! Du är snart hemma igen Eva!!! Vi ses framöver. <3 Kramar Maritha

2012-05-13 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0