Måndag

Ja nu har jag varit vaken sen 08.00 och har fortfarande inte gjort nåt vettigt som vanlig. Jag fastnar vid datan och får inget gjort. Men jag har väl inte så mycket som jag behöver göra heller.

Så här blev min mys hörna med korgstolen från Anki och så köpte jag en fäll, soffan köpte jag för länge sedan på erikshjälpen lite protester då från han jag delar ljusnan med.







Ja lite rörigt kanske men här sitter jag med min tarot kort och har lite salvia och andra saker min egen hörna.

och vem lade sig på en gång på fällen jo Gandhi förstås.  Icko har inte fått vara



med här på ett tag och han vill ju bäde höras och synas han. Ja och så skalman fick komma med han också.
Ja det här var djur rutan för idag


Kommentarer
Postat av: Ragnvi på jobbet...

Hej på dig mitt ibland alla djuren! Skönt att läsa att du tycks må lite bättre i alla fall! Och så mysigt du gjort hemma!

Jo...knasbollar finns...även hos mig, tyvärr! Har väl klarat mig länge nog antar jag?!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-07 @ 12:03:12
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Allt väl med dig o Lotta?!

Kramen!

Ragnvi

2009-09-09 @ 06:30:54
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0