Varje stund jag är ensam kommer tankarna!

När jag ska sova eller bara är ensam så börjar mina tankar gå. Om det nu inte är nån gallsten i gångarna varför är värderna så kraftigt förhöjda. Håller levern på lägger av som fanns som alternativ, eller beror det på att jag bränt med IRE eller spridning. Jag kan säga att just nu är jag livrädd och har inte en aning om när jag får svar på gallan. Ligger och undrar hur fort går det då om levern håller på lägga av troligen fort. Vill jag leva och bara vänta om jag får det beskedet? Vet inte. Det här hade jag inte väntat mig möjligen att nån mer metastas skulle dyka upp men det skulle de kunna bränna. Dessa alternativ eller något ut av dem finns enligt Uppsala och kanske fler ändå. Jag gråter för allt nu, när jag hör andra drabbas eller nån som är sjuk. När jag är med familjen eller nån annan sätter man på ett leende och ser hoppfull ut. Men inte när jag och Jan är ensam och det måste väl vara tillåtet att känna så nu när allt vänds upp och ner. Sov dåligt inatt på grund av att det kliar så av påverkan på levern. Jag tänker på min familj hur kommer de att ta det om det inte går vägen. Mina minsta barnbarn kommer inte att minnas mig det gör så ont. Trodde så att den här sommaren skulle vara bra, men börjar då inte bra. Tur ni kan välja om ni vill gå in och läsa för just nu är det bara tråkigheter att läsa.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kram till dig!

Svar: Kram till dig Ingrid med länge sedan vi sågs nu. Du flyttade från de här stället och jag flyttade hit kram
mormor och farmor Eva

2013-05-26 @ 10:26:27
Postat av: Maria

Kramar i massor!

Svar: Tack snälla du känns skönt att folk bryr sig så mycket kram
mormor och farmor Eva

2013-05-26 @ 10:47:16
Postat av: Anki

Älskade Eva <3

Jag kan inte för en sekund ens föreställa mig den ångest du lever i just nu. Kunde jag trolla skulle jag göra det på stört.
Det är din blogg,ditt lufthål och här skriver du exakt vad du vill.
Många många kramar <3 <3 <3
Du vet att jag finns en singnal bort om du vill prata,gråta eller bara säga hej.

Svar: Tack Anki för samtalet idag uppskattat som bara den. Ja ta och trolla du tror du kan kram
mormor och farmor Eva

2013-05-26 @ 11:16:18
Postat av: Peter olsson

Vet inte vad jag ska skriva känner mej bara tom och tycker att livet ofta är orättvist men massor av kramar till dej och din fina familj.

Svar: Ja Peter livet är orättvist ni om någon ska väl veta det rädslan att förlora er älskade Goa Milly kram till er
mormor och farmor Eva

2013-05-26 @ 11:31:43
Postat av: Maja

Kramar! Önskar jag kunde göra nåt!!!❤❤❤❤❤❤❤

Svar: Det vet jag Maja du skulle komma på en gång om man sa det så snäll kram
mormor och farmor Eva

2013-05-26 @ 14:15:25
Postat av: Ninni

Skulle inte komma på tanken att INTE gå in här och läsa. Finns med dig i tankarna mest hela tiden.
Vad jobbigt att finnas där i ett vakum nästan där du inte vet vad det är som händer. Jag kan inte föreställa mig hur du har det nu. Gråt du, det är inte så konstigt att du blir berörd av det mesta nu när du själv berör oss som finns omkring dig.
Kämpa på och så håller vi tummarna och ber för att det ska vara något som går att fixa med din galla. Inte får levern lägga av inte. Du ska leva många år till och se dina barnbarn växa upp.
Massor med kramar... till Er båda.

Svar: Tack Carina ja känns så tungt nu i dag bara ligger jag orkar inte något. Jag hoppas att det vänder hade inte räknat med det här alls. Kram
mormor och farmor Eva

2013-05-26 @ 15:24:05
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0