Nu är det tungt!

Efter längre tids dåligt mående, inte kunnat äta som jag ska och haft tecken som jag nog inte förstått eller velat se. Fick in på akuten i går mina levervärden är höga och gallvärderna mycket förhöjt och billurbin värderna. Pratade men onkologen imorse för akuten i Bollnäs ville att de skulle se provsvaren och svaret på datortomografin. Nancy på onkologen sa att var jag så dålig kunde hon fixa så jag blev inlagd, men jag ville vänta och höra vad läkaren min sa som skulle ringa upp idag från onkologen. Hon ringde inte och det har ju hänt förr. Blir så besviken något är stopp i gallan och jag hoppas att det inte är en tumör får bara äta fettfrikost kost nu levern måste vila. Jag är orolig och väldigt ledsen, vi skulle åka till Stockholm nu på fredag ligga kvar till lördag och gå på Bonjovi men blir inget. Samma förra året när vi skulle på Ozzy Osborn då var jag nyopererad. Jag hoppas verkligen de ringer från Gävle eller Uppsala imorgon. Akuten gjorde allt idag för att få svaret på datortomografi och Lena Jans syster jobbar imorgon och hon skulle fortsätta och få iväg svar. Jag är lite gul idag hoppas inte det ökar så det blir värre. Hemsk klåda av leverpåverkan, mår så illa när jag försöker äta något. Ja nu känns allt botten riktigt botten. Ska man aldrig få må bra mer än nån dag, så less på cancer skiten nu. Vet inte hur man ska orka.

Kommentarer
Postat av: Maja

Förstår att du blir less o besviken när ni måste avstå konserten! Ni hade behövt de så väl att få komma ut på nå roligt! Men de kommer fler konserter o huvudsaken är att du mår bra! Hoppas verkligen att du får svar snart! Kramar till både dig o Jan❤❤❤

2013-05-22 @ 21:46:20
Postat av: Linda Holländer

Älskade vän... Jag vet inte vad jag ska skriva... Men jag finns här å jag tänker på dig...
Varma, varma Kramar

2013-05-22 @ 21:49:23
URL: http://www.teamhollanders.com
Postat av: Ninni

Tar det aldrig nån ände med allt elände du/ni får stå ut med? Att missa något som ni sett fram emot så mycket är pest och j-a skit! Förstår att du undrar hur du ska orka. Det är ju mest bara behandlingar och motgångar. Du är så värd att må bra nu - det här är ju himla onödigt att det ska komma just nu eller ens alls. Jag hoppas verkligen att det inte är en ny tumör åtminstone som ligger i vägen.
Har hört talas om att leverpåverkan ger en otrolig klåda. Fy vad jobbigt. Du får sova med bomullsvantar på så du inte river sönder dig.
Jag tänker på dig! Och jag tänker på Jan.
Massor med kramar till er båda!

2013-05-22 @ 23:29:25
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

Vet inte vad jag ska säga, Eva ... Det är för jävligt, bara. Och hemskt att du ska behöva må illa. Känner en som hade stopp i gallgångarna, blev gul och fick höga värden. Hon slapp illamåendet när hon bara åt flytande. Men det är ju inte så kul det heller. Fy, säger jag bara. Tänker på dig och hoppas du får hjälp snabbt!! Kram

2013-05-23 @ 05:19:10
URL: http://www.gunillatoll.se
Postat av: Anki

Jag finner inga ord Eva <3

2013-05-23 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0