Nu går jag inte ut bland folk!

Ser ut som om jag är brännskadad ilröd näsa och kinder sår svider som bara den, rinner vätska och hela halsen lyser rött. De blev lite rädd på magnetröntgen igår när de såg efteråt hur halsen såg ut trodde det berodde på rontgen. Igår kväll blev det värre och idag om möjligt ännu värre, kan inte sova för det svider blir stelt. Så idag har jag tappat lusten totalt. Ryggen är lika går på värktabletter men det var ju självförvållat att jag fick ont där. så idag får jag leta den tappade lusten så jag mår bättre. Sitter och väntar på onkologens jourläkare ska ringa och vi får hjälp med det här. Sen sover jag så dåligt så ibland tappar man bara gnistan, men brukar ju hitta den snabbt igen som tur är. Har fått tid hos min läkare på onkologen den 12 april, men hoppas jag får reda på magnetröntgen före och har sagt till om att vi vill ha svar när hon får det om ca en vecka. Solen skiner och vill gå ut men måste passa telefonen men oftast ringer de mot kvällen. Längtar så efter att få träffa lilla Bonnie igen var bara en  snabbis sist. Men får väl hoppas vi kan träffa henne snart. Gabbe tog en så fin bild på henne i går, hon är så lik honom. så lånar den och lägger ut här. Sen ska jag ta och försöka hitta lusten och gnistan igen saknar den så.
 Ser så glad och full av bus ut redan. Hon är ju glädjeämnet just nu, så var det när vi fick de andra barnbarnen med. Ha en bra dag och ta hand om varandra skjut inte upp besök hos nån nära då kan det vara försent.

Kommentarer
Postat av: Britten Klaesson

Eva utslagen försvinner väl snart. Gabbes Bonnie är vansinnigt söt. Som alla dina barnbarn är. Väntar på att Maja ska ringa för att besöka dig. Kram.

Svar: Ja Britten vore kul om ni kom. Och var ju till akuten idag så hoppas jag får bort det hade ju feber igen. Men det var det vanliga efter behandlingen kram
mormor och farmor Eva

2013-03-07 @ 15:05:14
Postat av: Gunilla

Fy att du ska ha det sådär!!! Hoppas, hoppas det kommer bättre dagar snart, och att röntgen är så bra som den bara kan vara.
Men roligt är det med ditt nya barnbarn, och oj så söt hon är.
Varma kramar

Svar: Ja fast du har det hemskt jobbigt med och du förstår nog mer hur det är. Ja hoppas det inte visar fler som de undrar om det kan vara. Men det hoppas jag inte. Jag håller tummarna att du blir bättre snart med kram
mormor och farmor Eva

2013-03-07 @ 17:35:49
URL: http://www.gunillatoll.se
Postat av: Ninni

Jag hoppas salvorna hjälper i ditt ansikte och på halsen. Måste göra otroligt ont! Känner verkligen med dig.
Klart du tappar lusten, vem skulle inte göra det? Jag gnäller efter några veckor med intensiv värk, lite feber och yrsel... *skäms*
Jag hoppas din lust kommer tillbaka när febern drar sig tillbaka och ditt ansikte blir så du vill gå ut bland folk igen. Men det är jag säker på att den gör för du är ju inte precis en som ger upp.
Jag håller tummarna och ber för dig att magnetröntgen inte ska visa några nya metastaser nu utan vara ren och fin och fri från allt elände.
Vilken söt liten tjej ni fått till er stora härliga familj. Hon ser ut som en glad liten tjej. :-)
Den 12 ska jag till Hudik på ögon igen. :-) Synd vi ska åt olika håll annars hade vi kunnat göra sällskap.
Kramen till Dig och till Jan.

Svar: Ja carina de gör ont men lite har det blivit bättre. Ja synd att vi ska åt olika håll hade varit kul att ta sällskap. Hoppas du mår bättre nu kram.
mormor och farmor Eva

2013-03-07 @ 22:37:26
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0