Helg!

Ja sitter här och har lust att slå sönder speglarna, och ska inte åka till stan eller till någon jag inte känner förän det här gått bort i ansiktet. Jan jobbar till 23.00 och jag önskar jag hade fixat något gott att äta men svårt när jag inte vill gå in i en affär nu. Har biverkningar frossa och rinnande ögon så ser dåligt allt är grumligt. Men nu ska jag väl snart slippa biverkningarna eftersom jag fått sista behandlingen. cancer är en hemsk sjukdom och hör nån ny som drabbas varje vecka och det är skrämmande. Orkar inte följa slagerfestivalen tycker det inte är nån bra musik. Är så trött men sover inte ändå säkert nå biverkan har för mig att dom sagt det. Anki och Livia var hit igår när Jan jobbade och det var så kul och samtidigt kom ett par vänner till oss. Man blir lite isolerad när jag inte kan köra bil just nu. Blir avis på dom som skriver på fb att de har myskväll när Jan jobbar varannan helg men skönt man har hundarna och katten. Fy vad jag klagar men känns jobbigt när man är ensam och tankarna kommer, just de tankarna att de inte kan bota mig i nuläget. Men det är värre när det är unga som får det beskedet de har ju så mycket kvar av livet, jag har levt länge. God natt ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Maritha Björklund

Vill du så tittar jag gärna in nån helg! :-D maritha

Svar: Ja vore kul att träffas om du hittar hit, du är så välkommen
mormor och farmor Eva

2013-03-10 @ 03:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0