Frossa bara jag varit ute!

Så fort jag går ut trots att det är varmgrader så får jag hemsk frossa efter ett tag. Trodde det skulle försvinna när jag slutat med behandlingen.
Igår firade vi Livia som fyllde fyra år i torsdags, så roligt för Lotta med sambo och barnen kom hem blir ju inte så ofta.
 
Sötisarna  Noah och Alicia från Mora.
Synd att Gabbe jobbade så han och Malin och lilla Bonnie kom inte. Men blev en rolig och mysig dag så då mådde jag bra.
Idag var vi på promenad med alla tre hundarna men fick frossa efter ett tag inne, fick bädda ner mig med allt jag hittade att bre på mig.
 
 
Här njuter mina hundar Zeke har patella grad 3 så kan inte gå så långt, Marrta orkar gå men gillade att åka vagn. Tindra springer löst och då kan vi gå lite fortare när de åker vagn. 
 
Gulliga Bonnie träffade vi med Malin när de var ute på promenad. Så lik sin far.
 
 
Här ligger hon i magen och fotograf Kaisa som fotat .
 
 
Finns flera bilder på hennes hemsida Fotograf Kaisa så duktig hon . Hon kommer att ta foton på henne snart med.
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Måtte du slippa den där frossan snart!!! Det är ganska många timmar/dagar som du legat nerbäddad nu. Önskar dig så innerligt en ljus och kraftbringande vår!!
Så fina bilder din dotter Kajsa tar, Eva. Kram

Svar: Tack Gunilla ja jag hoppas frossan försvinner nu när jag slutat behandlingen kram
mormor och farmor Eva

2013-03-18 @ 07:23:39
URL: http://www.gunillatoll.se
Postat av: Ragnvi

Trots att du mår skit så orkar du glädja oss med både ord o bilder! Du är beundransvärd Eva! Och görsöta barnbarn har du...och dina djur är lika söta dom!
Styrkekramar!
Ragnvi

Svar: Tack Ragnvi men är skönt att skriva av sig.
mormor och farmor Eva

2013-03-18 @ 15:38:28
URL: http://rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0